tirsdag 17. januar 2012

Promakers Norge..

Då har jeg kosa meg ved hobbybordet igjen.
Denne gangen henta eg inspriasjon frå utfrodringa til Promaker Norge.

Utfrodringa var å fargelegge eit stempel med rosa + ein farge til. 

Eg har valgt lilla, for å gjere det "skikkelig" feminint.
Stempelet heiter "Chantelle at the Races " og er frå: makeitcrafty.com

Mønserarka er "Jack n Jill"
Blomstrane er Prima + nokre bord-dekorasjoner fra Nille.  (Har fjerna plastdelane, og brukt splittbinders gjennom. )

Sommerfuglen er ein Dise frå Cheery Lynn.  Den andre diesen er min "må ha"  Spellbinders.



På innsida har eg brukt samme disen fra Spellbinders, 
"En venn" stempelet er frå Kreativ Hobby, Sommerfuglen og blomsterkassen er fra Nille.
Arket fra "Jack n Jill" har eg slite med å bruke pga. Jill som "flyr" på sida,
 men fann at å bruke det på innsida i eit kort vart ganske bra.




Klem anita



1 kommentar:

  1. Et hærlig kort du har laget til utfordringen vår hos ProMarker Norge.
    Nydelig motiv og kjempefint fargelagt.
    Takk for at du deltar, Anita.

    SvarSlett