lørdag 24. juni 2017

Det spøker

Eg var på scrappetreff i Gloppen / Sandane i februar, og der fekk vi teste nokre Hus-dieser fra Tim Holts.  Dei hadde både kyrkje og spøkelses hus, som utviding.

Det var ingen overasking at eg måtte prøve meg på spøkelseshuset.

Eg har festa eit enkelt kort under, slik at søstrene til Konfirmanten fekk skrive ei lita helsing. For etter så mykje jobb, så måtte eg bruke det til noke fornuftig. Konfirmanten var svært nøgd med "kortet"

Eg hadde mykje konsulenthjelp til dette huset. Inger Anne og Lise, var mine bord damer utover kvelden /natta, og vi diskuterte ulike måtar å få fram røyk frå pipa, farga glas, og gardiner i vindauga.

Eg må inrømme at ein av dei tinga eg sjølv vart mest fornøgd med, er skjor reiret på toppen.





Klem Anita



2 kommentarer:

  1. Wooow.....fantastisk flott spøkelseshus Anita ���� Imponert!!!
    Klem, Astrid

    SvarSlett
  2. Fantastisk!! Så mange kule detaljer ☺

    SvarSlett