torsdag 16. november 2017

Polka Doodles

Inn i mellom, får eg motiv eg ikkje heilt veit kva eg skal gjere med. Sanheita er at det er dei eg likar best å lage noko ut av, for då må eg bruke kreativitet og nytenking heile vegen.

Winnie Wonderland, Time will tell  er det klingande navnet, og produsenten er Polka Doodles.

Eg har prøvd meg på glow effekt denne gangen, det var veldig kjekt, men ser at eg har mykje å gå på, før eg får skuggane rett.

Motivet er fargelagt med Promarker og Copic.

Lappen som hang på flaska var så liten og vanskelig å lese, så eg laga ein større, som eg putta inn under eine blomen.

Hverdagsnett viser fram korta som dei andre på teamet laga med Pinka Doodles stempel. Det er verdt å ta turen innom for ein kikk.



Klem Anita



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar