tirsdag 19. februar 2013

Promarker :)

Bruk tusjene til noe annet en å farge motiv :) 
Det var beskjeden på promarker norge sin utfordring denne gang. 
Jeg har brukt tusjene mine til å stemple med, når jeg har manglet riktig farge på stempelputen. eller jeg har ønsket å plukke opp en farge i motivet. 
I denne oppgaven gjorde jeg det litt mer.  Jeg laget mine egne motivark. Et rosa ark med blomster (fra Magnolia) i 2-3 rosa toner, men kun den mørkese synes vesentlig.  Og på hjerte har jeg brukt Dusky Rose, Tea Rose og Light Fawn, med et gammelt stempel i fra den lokale panduroforhandleren. 

Jeg klippet ut noe av blomstrene, og limte de på etterpå, for å få mer av mønsteret frem. Har gått over med glitterlim i midten på desse.  Ser at her er det masse muligheter til å bruke ulike tusjer for å få frem flere farger i samme motiv osv. så det skal jeg teste ut senere. 

Har hatt på litt gesso for å roe ned bla. den rosa blomsten. 

Melder selvfølgelig kortet med på : Utfordring nr. 14 Promarker Norge. 



 I forhold til fagegjengivelse, så er første bildet mest korrekt i forhold til virkeligheten





Klem Anita



3 kommentarer:

  1. Dette var kjempe fint :) Nydelig pyntet og fargevalg :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til PMN :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Så gøy at du brukte tusjene til å lage mønsterark!
    Flott ble det!

    Takk for at du deltar hos PMN!
    :-)
    Hege

    SvarSlett
  3. Ååå, så lekkert! Nydelig kort, og veldig flott og kreativ bruk av tusjene :-)

    Tusen takk for at du ble på utfordringen vår på PMN!

    Klem fra DT Anne

    SvarSlett