torsdag 22. mai 2014

Et grønt babykort

Sist søndag fann eg fram ein del ferdigfarga stempel, og skar ut ark som passa. Eg laga ein bunke på 5-6 kort som var ferdig skore.  I dag sette eg sammen dette kortet, dei vert aldri slik eg ser føre meg i hovudet, men godt nøgd er eg. 

Arket er frå ei "gammal" blokk i a4 størrelse fra: Forver Firends, den heiter: The god life, og passar veldig godt til barnekort. Stempelet er: Mo manning, farga med promarker. Den store blomsten er laga med panduropunch, eit sett på 3, der eg brukar dei 2 største størrelsane.  Sommerfuglen er Marianne design. Stempele rundt kanten på skrivefeltet er ein Manolia blomst. og stempla på kortet er fra Kort og godt. 

Last Sunday I found some finished colored stamp,  and cut out sheets that fit. I made ​​a batch of 5-6 cards that were completed cut out. Today I put together this card, the never turn out the way I had imagined it, but I am satisfied whit the result.


The sheet is from an "old" block in a4 size from Forever Friends, it is called: “The good life”, and suits very well to kids cards. The stamp is: Mo manning, painted with ProMarker. The large flower is made ​​with panduro punch, a set of 3, which I use the 2 largest . The butterfly is Marianne design. Stamp around the edge on the writing field is Manolia flower.Aand stamped on the card is from : Kort og godt.” 









Klem Anita

2 kommentarer:

  1. so stunning anita.gorgeous sweet image and i love you soft colours and pretty details.
    Thanks so much for joining us in our Special Anniversary Challenge this week at PFP :D

    xx coops xx

    SvarSlett
  2. Hi Anita, what a gorgeous card. I love the sweet image and your die cuts are perfect. Thanks for joining in with our special 5th anniversary challenge this week at PFP. Hugs, Denise x

    SvarSlett