søndag 14. august 2016

En Prinsesse.

Eg skulle lage nokre 3d modellar til baby jente og gut. Eg har tidlegare laga vogner, eksplosjonsøsjer osv. Så denne gangen ville eg gjerne prøve noko anna. Gutemodellen skal eg pressentere ein annan dag, for at det ikkje skal verte "1000" bilder i same innlegg.

Eg tok meg ein tur på bloggen til Susanne Halseth for å funne inspirasjon. Ho har mange fine modellar med gode beskrivelsar.  Krona hennar er ikkje heilt lik mi, men måten eg laga den er svært lik. Eg har også laga boksen under sjølv.

Arka er Bazzil frå panduro si blokk med pastellar, og pyntearka er alle frå Marianne design- Eline's Babies - Pink. Blomane er hovedsaklig frå WOC, Diser: Sepllbinders og Tim Holts thinlets. Inspirasjon til kortet har eg henta hos Yasmin.

Stempelet er frå Kreative Hender, fargelagt med Promarker.

Hos Papirlosjen går framleis sommarutfordringa: Alt er Lov. Så det er berre å henge seg på.

Modellane finn du utstilt hos Bokuben i Førde.











Klem Anita



1 kommentar:

  1. Alldeles nydelig ♥
    Stilig med mini-digi inni kortet :)
    Kjempeflott fargelagt.

    SvarSlett