mandag 10. oktober 2016

Kreative hender digis


Kreative Hender digis kombinert med nydelige ark frå Marianne Design - Eline's Babies  og Studio Light- Shabbychic, kan ikkje bli søtare en det.

Disse vidunderlege stemplene er en fryd å fargelegge, og en fryd å bruke.  Blomstrene er hovedsaklig fra woc.  Tekststemplene tror jeg er fra kreativ hobby


Jeg hadde bare et igjen av hver av desse rosa arkene, de er a4 størrelse, så jeg delte dem på langs med en dise, slik at jeg fikk pyntet alle fire sidene noenlunde likt.



Desse er fra Shabbychic blokka til Studiolight, hjerte bakom blomstrene er en Tim Holts dise.






Håper du likte det jeg har postet, legg gjerne igjen en kommentar etter deg!

Klem Anita

1 kommentar:

  1. Nyyydelig! Vakkert motiv med nydelig fargelegging! Klem ;)

    SvarSlett