søndag 19. november 2017

Frå bokuben si utstilling

Det er på høg tid eg viser fram litt av det eg har laga til Bokuben i haust. Stempel som er brukt er frå Kort og Godt, og Papirdesign. Du finn dei veggen på butikken.

Ein av mine favorittar i år eg banneren "Gledeleg Jul", den blir så fin ut klypt.









Dette juletreet er eit av stempela på Papirdesign si stempel plate, det var veldig kjekt å dekorere på ulike måtar. Eg har brukt glitterlim og bling. 






Denne boksen var veldig moro å lage, figurnae som er brukt er Panduro figurar, som eg trur er beregna til å lage julepynt/kransar med. Eg har brukt mykje glitter og lim. Ein del hemelagar blomar, og polergarn som eg har farga sjølv. (Polergarn, er tråd som ein bonar bil med, du får store posar bla. på biltema)





Og så var det denne, som Monica har lert "heile Norge" å lage i år. motiva eg har brukt her er eit stempel + dise sett, der eg først har stempla og fargelag, for så å bruke dise å stanse dei ut med. Digger dei. God Jul er Papirdesing.

Klem Anita

1 kommentar:

  1. Åh, for en lekker samling! Nydelig arbeid! Falt for den lekre boksen med ugla og reven! Skikkelig fiiiin!! Klem ;)

    SvarSlett