søndag 10. februar 2019

Litt art journal

Eller kreativ bok. Likar vel det siste best, for art er for meg kunst, og eg driv ikkje med kunst, trur eg.


Eg har eit par steg for steg bilder som viser korleis eg har gått fra.

Denne sida har eg leika med før, så den har fått modeling paste og masse grøn spray frå før.

Eg begynte med å lime nokre striper av resteark, inn frå hjørna topp og bunn. og mala så over med kvit gesso. Arka vart mykje mala. Men andre stader, blanda eg ut gessoen med vatten, slik at det grøne skin gjennom

Etter tørk, stempla eg med bakgrunnstempel. Limte på nokre blomar skrive ut på kopipair. Dekka dei med blank gesso go leika med nokre reinkarar, og litt pulver og vatten.

Til slutt limte eg på motiv, tekst og skribla med svart og kvit blyant/tusj.






Klem anita

1 kommentar:

  1. jo, det er akkurat det du gjør, driver med kunst :) Veldig flott side.

    SvarSlett