torsdag 2. april 2020

Det blir mye blomster om dagen

Siden vi alle må ha inne tid nå. (Jeg har vel mye av det til vanlig.) Så passer det utmerket å lage blomster.

Jeg brukte en kveld på å stemple opp en masse blomster på restepapir.
Neste kveld til å kutte dem ut.
Og 3-4 kvelder til å lage ferdige blomster.
Men nå har eg et lager også da :)

Noen bilder av blomstrene, og en boks eg laget med noen fra tidligere.

Sweet peoni både Small og Large- bladene er fra Oakberry Lane Blossoms

Inne i boksen. Classic Rose, Sunnkissed Fleur og Sunnrise Lilly. Den bakerste er Blazing Poppy

weet Peony, mest Large. laget på restepapir, og tilført glitter.


Når jeg lager blomster, så stempler jeg på mye ulikt restepapir. Her Sweet peony.

Blazing Poppy og Sun Kissed Fleur.Et par av Solsikkene er malt med akvarell.

Small Classc Petunia. Laget med restepapir og perler.



Klem Anita

3 kommentarer:

  1. Storproduksjon! 👏👏 Masse flotte blomster ♥️ kjekt å ha klart til forskjellige anledninger. Så mange herlige farger 😍

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig kjekt å ha klart et lager ja. Tusen takk.

      Slett
  2. Wow,for nåken flotte blomster.

    SvarSlett