lørdag 27. september 2014

Anonyme timeglass - Del 3

10 roser eller blomster, det skal jeg klare :)
Det er vel ingen hemelighet at mine kort normalt er lesset over med blomster og blonder, så denne likte jeg godt :) 

Arkene er fra Panduro sin blokk: Nordic Winter. Blonden og Perlene er fra Bokuben. Blomster Wild Orchid Craft, stempel Saturated Canary,  #hashtag stempel fra Kort og Godt og Ramme fra Panduro. 

Etter at jeg hadde kuttet arket slik jeg ville ha det på posen, satt jeg igjen med to fine firkanter, der den ene hadde et nydelig motiv, så jeg lagde like godt et enkelt julekort av restene. 

Glitter: Ice Stickles- Crystal Ice, Wink of Stella Brush - den er hvit med glitter. 
Magnoliane og snøkrystallene på fremsiden har fått mye glitter, på baksiden har jeg brukt Wink of Stella Brush på det hvite greinene, dette er veldig svakt, da jeg ikke ville ødelegge det sarte motivet. Blomstrene i rammen har ikke fått noe glitter av samme grunn. 

Og med denne leverer jeg min 3 oppgave i Anonyme timeglas: Minst 10 roser/blomster






Baksiden av posen

Motivet på basiden

Kort laget av restene av mønsterarket. 

 Klem Anita

1 kommentar:

  1. Var forresten utruleg fin den ramma med blomane i. Nydeleg satt saman :)

    SvarSlett