torsdag 18. september 2014

En notisbok - eller en dagbok

Eg har kosa meg med å dekorere notatbøker, og tru meg det er moro. 

Denne er laga til Bokuben til deira utstilling. 

Stempel: Saturated Canary, litt usikker på hva de heter, men veit det heng i veggen på Bokuben. 
Blomster: WOC og Papirdesign. Og arket du får med når du kjøper Papirdesegnblomstrer er nydelig, så det har eg brukt som bakgrunn.  
Ark: Santor - Adrift (a4),og basil.
Utklipp: Tilda-Tiny Treasures (12" blokk), fra den kommer også den nydelige engelen på baksida. 






Klem Anita

2 kommentarer:

  1. NYYYYdelig!! Nå ser jeg hvordan en som KAN fargelegge, gjør det!! Har samme motivet, men FOR en forskjell fra min fargelegging!! Knallflott - er det du lager! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å tusen takk. et tips til fargelegging er å kjøpe donna-maries sin ebok. du finn henne gjennom facebook. https://www.facebook.com/groups/157608874367734/?fref=nf - eg fekk ein ny opplevelse ved farging av ansikt på den måten. Ellrs så blir eg aldri lei av kimberly brown sine YouTube

      Slett