søndag 29. mars 2015

Ett Trykk Jubelerer 29

Følge ein mal fra Ett Trykk 4/2014  er utgangspunktet for utfordringa.

Då bladet kom ut laga mi veninne Inger Anne eit par av desse øsjene, og dei vart nydelege. Eg hadde andre ting på planen på den tid, og gløymde heilt disse flotte gave øsjene. Men no har eg og prøvd, og dei var ikkje spesielt vanskeleg.


Ark, bassil og Dried flowers fra SandyLion. 
Stempel The Paper Shelter  - My fantasy pet. fargelagt med promarker,  Blomster WOC

Denne skal med i - Ett Trykk Jubileums utfordring  29




Klem Anita

6 kommentarer:

  1. Kjempeflott eske! Dumt at det ikke finnes en tutorial når det er ønsket at det skal være etter de mål som er i bladet..
    Det er ikke alle som har tatt vare på bladene, desverre! Klem ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. kutt kartong på 11*8 og ein halv tomme.
      preg på 3/4, 4 1/2, 6 1/2 og 10 1/4 på den lange og 2 inn fra hver side på den korte. Lag et merke på kanten 2 tommer fra bunnen, og brett i vinkel inn til bunnen på alle 4 sidene. Ser bildene ikke er så gode. men håper det kan hjelpe deg.

      Slett
    2. http://kjerstis-side.blogspot.no/2014/10/gaveeske-med-tutorial.html - her er en bedre forklaring en min. også med bilder

      Slett
  2. Flott eske, eller poseeske som eg kaller denne bretteteknikken :) Eg har laga eit par av desse. Kjekk innpakning til smågaver.

    SvarSlett
  3. Lekker eske, og takk for link :) God Påske

    SvarSlett