søndag 22. mars 2015

Ett Trykk jubilerer 8 - Brush Stroke

Det beste med denne type utfordringar er at eg testar nye teknikkar, og denne har eg definitivt ikkje prøvd før.  Eg har ikkje Distress tusjane.  Eg veit eg kan bruke promarkerne mine for det har jeg gjodt før, men jeg ville gjerne prøve å brukke Distress ink. Så jeg brukte puta på en akryllklosse og pensel med vatn for å fordele farge.  

Etter eit par forsøk kom jeg fram til at streke klåre fargar med høg kontrast gav best resultat. Og eg malte sommerfuglen også på den måten, sjølv om jeg kunne ha brukt det stempelet rett på puta. Slik er det når ein fokuserer på ein ting om gangen :)
Sommerfuglen har fått et par strøk med glossy accent også. 

Neste gang skal eg bruke promarkers trur eg. Litt usikker på om silicon stempel funkar med dette, for nokre av dei er litt "vanskelege".

Eg har ikkje brukt så mykje pynt, for at stempelet skal ha fokus. 

Dette kortet er heved levert i utfordringa: Et trykk jubelerer oppgåve 8 - brush strokes. 



Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar