torsdag 22. desember 2016

Luke 22

Eg er forelska - i eit stempel - eit til og frå stempel.

Trur eg har brukt det 30 ganger til no, og det ligg ferdig utskrive til å bli brukt igjen. :)

Kva stempel eg snakkar om?  Stempelet Digi111 "Til og Fra".

Eg har ein del restar etter julekort produksjon, og disse er perfekte til mitt føremål. Eg har skrive ut stempelet i ca. 12*6 cm, ganske stort med andre ord. Du kan sjølvsagt skrive det ut i den storleik du ynskjer, og denne passar perfekt til litt småpynting, med restar etter produksjonen i adventstida.

Eg har planar om å skrive det ut litt større, og lage pakkelapper til ellers i året, til dei pakkane eg ikkje vil ha eit stort kort med på.

Ein kan gjere det enkelt, som med ugla, den har kun fått litt glitter lim, eller avansert som med juletreet. Eit band som passar til, og du har ein unik pakkelapp.




"Gadd" ikkje ta fleire bilder etter at eg tok dette, og no er ein del av lappane komen på pakkar.


Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar