søndag 13. mai 2018

Siste innspurt

Eller i alle fall nesten.

Dei siste åra har eg laga konfirmasjonskort for sal hos Bokuben/Panduro i Førde. Også i år har eg gjord det. Og no nærmar det seg slutt på Konfirmasjons sesongen her i Førde, og dermed vert det rolegare på produksjonsfronten ei stund, så eg kan kose meg med å lage blomar og anna pynt innimellom korta eg lagar. 

Vi fant ut i fjord, at det var lurt å lage litt ekstra kort, slik at vi er litt frampå til neste år. Det er også planen i år, så derfor kjem no eit bilderas med kort eg har laga dei aller siste dagane. 
Eg har framleis dilla på ramekort, så det har vorte mange av dei i år. 
Alle korta har pynta insider, med eit fint dikt og skrivefelt







Ikkje alle treng store kort, så eg lagar taggar også. Desse er riktignokk litt store, då eg har brukt heile bredda på det arket eg begynte med, og avpassa lengda slik at det skulle sjå bra ut.




Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar