fredag 31. august 2018

Monstermoro

Eg er så heldig å få lov å være Gjeste designer hos Huldra designstudio.
Og eg har hatt nokre søte monster på bordet mitt nokre dagar.


Denne Tag'en er laga med Distres oxide, akvarellmaling og embossingpulver.

Eg begynte med å stemple monstera og embosse dei, så farga eg taggen med Distres oxide.

Eg tok fram akvarellmaling og måla monstera slik at dei skulle passe i farge til tagen.
Etter skyggelegging og litt pirking, klarembossa eg alle små monster 2 ganger, for å få dei til å "poppe" litt ut av arket.

Til slutt vart baksida limt på, og kanten sverta lett med den blå stempelputa eg har brukt.

Du finn stempelplatene hos Hobbykunst. HER





Baksida kjem frå ei anna plate, som inneheld nokre søte aper, og knalltøffe tekstar.

Her stempla eg og embossa først, og så måla eg med akvarellfargar til slutt.


Klem Anita


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar