lørdag 6. april 2013

Ett trykk uke 1 del 3

Då var eg i gang igjen. Denne gangen med mosaikk- kort. Når eg høyrer ordet mosaikk så tenker eg på Hellas og fine kunstverk laga av små fliser, gjerne i blå tonar.  Det er nokk ikkje innan mi rekkevidde eller stil, så eg leita i papira mine etter noko gav meg inspirasjon. 



Eg må inrømme at det nokk ikkje er det beste kortet eg har laga, men kjekt var det. 
Eg brukte 2 ark frå docrafts blokk Chronology og 2 frå  Marianne design - La Musique
Nesten all pynten er restar frå dei arka eg brukte til å lage dei vertikale "flisene"
Stempelet er ein free digi, og farga med promarker. 
Tekststempela er fra Kort og Godt. 


Men insida varg eg fornøgd med :)

Klem Anita

2 kommentarer:

  1. Kortet funker som bare det :) Takk for at du er med på utfordringen vår.

    Åshild
    Ett trykk

    SvarSlett