tirsdag 2. april 2013

Trykkpressa jubeleum

Trykkpressa har komt til nr. 50. og har nå et maraton av konkurranser framover. Og slike konkurranser liker eg :)

Første: bruk alkoholblekk.
Etter ein del roting i sakene mine fant eg 2, svart og brun.  Eg la metaltape på ein kartong. sverta den med dei to fargane, og skar ut ein del svirlar med Spelbinders Diser.

Eg hadde ein tagg liggande, ein ide i hovudet etter å ha kikka på FB sida til Lilla Pyssel Inger, ho har fantastisk mykje flotte taggar, absolutt vert et besøk.

Tag vart dusja med dylusions blå og rosa ei tid tilbake, Det er også brukt akrylmaling og promarker for å få fram mønster.

Dei tre blålilla rosene nederst, var kvite, fekk litt lilla og blå dylusions, + litt glimmer spray.  Vart rett og slett kjempefornøgde med dei.
Stempelet er fra Saturated Canary, og som alltid farga med promarker.

Er med dette med i utfordringa til Ett Trykk - Uke 1 - utfordring 1 ALKOHOLBLEKK



Beklager bildekvaliteten, med korte fristar, må eg ta bilde på seine kvelden. Venter på eit fototelt eg har bestilt. reknar med mykje betre resultat då. 


Klem Anita

2 kommentarer:

  1. Flotte metallsvirler - og fint i kombinasjon med spraybakgrunn!
    Takk for at du er med på utfordringen vår :)

    Åshild
    Ett trykk

    SvarSlett
  2. Stilig!!!!
    Lenge siden jeg har brukt alkoholblekk nå.
    Blir ikke tid til alt man vil gjøre ser jeg.

    Klem,Heidi:)

    SvarSlett