tirsdag 5. januar 2016

Aurora Wings

Å lage sin eigen bakgrunn er kjekt. Her har eg embossa eit ark, limt på masse detaljar og måla det svart. Etterpå kosa eg meg med Inka Gold for å få fram alle detaljane igjen.

Stempelet Wimsical Rose Spriteer fargelagt med promarker, og det tok tid :)

Då eg fekk stempelet var min første tanke at dette ikkje var meg, ein liten alv, kva kunne eg bruke den til. Men så begynte eg å fargelegge, rosene tok tid, lang tid, men eg vart veldig fornøgd med resultatet, og når eg hadde fargelagt resten tenkte eg at denne var skikkeleg moro å fargelegge, og veldig søt.  Det er litt gjenskinn i bilde så fargen er litt djupare og ikkje så blank.

Du kan sjå fleire kort som er laga med Aurora Vings stempel hos Barnemix.




Klem Anita

1 kommentar:

  1. For eit spennande kort! Likte godt bakgrunnen og fargane du har brukt.

    SvarSlett