fredag 1. januar 2016

Blått og Hvit

Nytt år og nye muligheter, og for nokre muligheter eg har. Papir, lim, motiv, maling og blomster i bøtter og spann.

Min bror var til Tahiland med sin fru, rett før jul i år. De skulle i bryllaup til hennes søster. Eg sa rett før dei reiste, at eg ønska meg papirblomar, om dei kom over nokre rimelege. Eg handlar litt på ebay, og då kjem det nesten alltid frå Thailand. 

Eg fekk ein liten pose full av dei flottast blomar. Nokre av dei har eg brukt på dette prosjektet, som dei fekk i retur, med litt innhold til jul. 

Øskja er gammal emballasje, den har fått nokre rundar med maling, litt blonder, stjerner og bling. 
Huset er laga etter malen til Kirsten Hyde.  Eg skreiv den ut på kopipapir og klypte ut dette før eg klypte det ut i mønster ark, ombestemte meg om farge, og måla alt. 

Snøen er Panduro sin snø paste, og masse glitter frå samme produsent. Blomane på snøen fekk eg i gåve, blinget er frå edelweiss, trea er ein dise eg har låna (trur den er Leane Greatief). Snømannen er laga med små runde ballar du får i hobbybutikken, mine er også Panduro sine. 







Klem Anita

2 kommentarer:

  1. For et flott prosjekt! LIKER ! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Wow, for et flott prosjekt, ser ut som et eventyrhus. Så fint å ha framme til jul, da, det gir meg julestemning igjen :)

    SvarSlett