tirsdag 19. januar 2016

Maling og Inkagold

Før jul laga eg ein del bakgrunnar, desse har eg hatt liggande ferdig svartmåla i ei øskje fram til no. Gut ungen skulle i bursdag til 2 kameratar, og då var det tid å finne fram bakgrunnane og gjere dei om til ferdige kort.

Sidan guten skulle i bursdag, og korta skulle gjerast ferdig i "hyrten og styrten"  vart det ikkje tid til å kvalitetsjekke bilda før korta for ut døra..  Så motivet "forsvant".. og det glitra litt i meste laget.

I tillegg til Inka Gold har eg bruk akrylmaling sølv kjøpt hos den lokale Panduroforhandlaren.

Men eg har 4 kort til liggande klare for montering, så skal få tatt noke betre bilder av dei. Når det gjeld materialar så er det restar av bassil som er embossa, det er 50-øringar, knappar, metalskiver, sikerhetsnål og delar av gammalt smykke. Du vil også finne blanke Mica Flakes og dekorstein. Eg avslutta med nokre charms.

Til slutt, eg slit litt med pyntinga av disse, blir ikkje skikkelig fornøgd. Eg satsar på at det vil ordne seg på sikt, når eg vert tryggare på mix media, og klarer hente inn fleire materialar i arbiedet. Om du har tips til ting eg kan putte på /under / over, så blir eg veldig glad om du legg igjen ein kommentar på det!



Klem Anita

1 kommentar: