onsdag 29. juni 2016

Lerret nr. 2

Eg var så gira då eg var ferdig med det første lerretet at eg måtte prøve meg på eit til, med ein gang..

Kvite lerret har eg alltid tilgjengelig på hobbyrommet, for dette er slike barna har fått brukt å leike seg med / male.  Nokre av dei vert heilt ferdige, og de rører eg sjølvsagt ikkje. Men når unge kunstnarar slår seg laus, hender det at det vert liggande litt halvfabrikata rundt om.  Og andre gonger er det den største ungdomen som har måla eit ord på lerret, og no er lei det.


Eg har denne gangen brukt ein del veldig tjukk papp som kom med ein spegel, nokre misslykka forsøk på hekling ( eit halvt snøfnugg og ein 5 kant), ellers er det ødelagte smykker, blonder, perler, band og anna stasj frå øskjene mine. I tillegg så har eg litt pappfigurar eg har skore ut. 



Eit lite tips. Punch ut fleire stykker av same figur, og lim dei oppå kvarandre, restepapir er supert til slikt bruk.





Her er eg begynt å male det kvitt, og det tok lang tid :)

Baksida, rosa fargen kjem frå forje brukar av lerretet, Dette er eit billeg lerret som truleg er kjøpt på biltema. Størrelse er 40*40cm
Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar