tirsdag 20. oktober 2015

Moonflower

Vi er i den Rosa måneden, og jeg lager hvit på hvit. Ikke fordi jeg ikke støtter kreftsaken, min datter har flere rosa sløyfer og en penn i sin samling, men fordi jeg fikk et stempel og en oppgave.

Oppgaven var hvit på hvit.  Vanskelig ja, om jeg likte det? Selvfølgelig, det er alltid gøy å skulle gjøre noe du ikke har prøvd før.

Stempelet heter Gina Cupcake, og ark er kun hvit basil.  jeg har limt ein dise 3 ganger oppå hverandre, og satt den på pute, for å skape mer dimensjon. Jeg har så pyntet med hvite blomstrer og perler.

Hun har også fått en runde med glitter slik at motivet ikke skulle bli så flatt.

Håper du liker det.
Jeg blir svært glad for kommentarer, og nye følgere om du liker stilen min :)

Her finner du flere kort med bilder fra Moonflower: Barnemix
Og her finner du Moonflower stempel - Dei har veldig vakre stemple av damer, i tillegg til ein del i stilen jeg har brukt.

Melder denne på: http://hjerteboden.blogspot.no/2015/10/utfordring-i-oktober-feminint.html


Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar