tirsdag 15. desember 2015

Deilig er jorden

Eg er no godt nøgd med å ha så mange fine julesongar eg kan låne tittel frå. I går skreiv eg eit langt innlegg om julekort og ein kollega, og hennar juleutsalg neste helg.

"Du finn henne i den midterste hytta på Coop Exstra i Førde. Dei sel juletre som garantert ikkje stikk, ja eg har testa og det kan anbefalast. Ho har nokre nydelege lykter, og ei endå nydelegare julekrybber, +++ så eg anbefalar alle som kan å kikke innom henne neste helg. Ho skal vere der både laurdag og sundag neste helg."

Ho sel også korta mine, så for å friste nokon til å kjøpe eit postar eg bileta av dei her. Desse er egentleg ganske enkle i forhold til mykje av det eg laga. Men har høyrt at eg har ein tendens til å ikkje stoppe når det gjeld blomar og stesj, så det kan truleg vere ein fordel.

Desse har litt meir farge en dei eg viste fram i går.







Klem Anita



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar