lørdag 19. desember 2015

DT paprilosjen.

Jippi, eg er så superheldig, det føles i alle fall slik, eg har fått lov å bli ein del av Papirlosjen sitt Design Team.

Presentasjonen av meg finn du her.  Men kortet vil eg presentere her også.

Kortet er eit standard 6*6 tommer kort. Basen er bazzil, og arka er noke fra restekassa og noke fra ei venninne. (Trur vinterarket er fra fjorårets Panduro 6*6 blokk). Blomstrane er kjøpt på eBay, og har fått ein dose glitter. Blada er Nellie Snellen punch, kvistane en Sizzix dies, og perlekvisten er Kort og Godt. Har også brukt ein serviett og en bit bazzil for å lage bakgrunn til motivet.  Motivet er fargelagt med Promarker, og satt på puter, og vingene har fått et strøk med glitter. Materialer og farger under bilda.

Stempel. Winter Fairy


 
Fargene jeg har brukt:
Hud – Coral, Sunkissed Pink og Bluch  - Pastel Pink og Antique Pink til munn og kinn.
Kjole, sko, Krone, øyner og øyeskygge: Twilight Sky, Demin Blue og Tea Green.
Vinger – Frozen Lake, Icicle og blender.  På staven er det også cobalt blue.
Det som ikke har desse fargene er i Blue Gray 2-4 (F)
Materialer
Ark: bazzil, panduro
Blomster: ebay
Kvister: Sizzix-hollyday greens
Kristtorn blader: Nellie Snellen punch
Perlegrein: Kort og Godt.

Klem Anita

1 kommentar: